1. Bel of mail ons voor meer info.
T: 0495 500 810 of M: .
Een eerste afspraak kan telefonisch verlopen, maar evengoed bij jouw thuis. Wij kijken dan samen welke zorgen je nodig hebt en maken een zorgplan op maat voor jou op.
2. De administratie is voor ons
De administratie die bij onze zorgverlening aan bod komt, wordt tijdens ons eerste huisbezoek besproken. Wij lezen jouw identiteitskaart in, vragen een klever van de mutualiteit (indien je aangesloten bent), we verwerken jouw voorschrift en maken een zorgdossier op. Alle toegediende zorgen en maandelijkse observaties noteren we in je dossier. Zo gaat geen enkele informatie verloren en kunnen wij jou van de beste zorgen voorzien.
3. Betalen via derdebetalersregeling
Ben je aangesloten bij een mutualiteit? Dan hebben wij goed nieuws. Wij rekenen namelijk alles rechtstreeks af met jouw mutualiteit. Je hoeft ons niets te betalen (Derdebetalersregeling). Omdat wij onafhankelijk werken, zijn wij niet gebonden aan een mutualiteit.
Is de zorg die je nodig hebt een gevolg van een arbeidsongeval? Dan kunnen wij rechtstreeks aan jouw verzekeringsmaatschappij factureren.
Na afloop van de zorgen ontvang je van ons een bewijsstuk van de gefactureerde zorgen per verstrekker. Zo behoud je zelf het overzicht.